Iklan Billboard 970x250

שון וייסמן שערים / שון וייסמן כובש 4 שערים במשחק 1 Shon Weissman Score 4 Goals In 1 Game Youtube

Iklan 728x90

שון וייסמן שערים / שון וייסמן כובש 4 שערים במשחק 1 Shon Weissman Score 4 Goals In 1 Game Youtube

וייסמן שהוחלף בדקה ה-92 כבש את הראשון שלו בתוספת. שון וייסמן לוהט.


שון וייסמן ויקיפדיה

שון וייסמן כבש 30 שערי ליגה - שבר את שיא הכיבושים של שחקן ישראלי בליגה זרה נמצא בעשירייה הראשונה של הכובשים המובילים באירופה העונה גולדן בוט ובסך הכל סיים את כל המסגרות עם 40 משחקים 37 שערים ו-8.

שון וייסמן שערים. החלוץ הישראלי העלה הערב מוצש את מאזנו בליגה האוסטרית ל-22 שערים בעקבות ה-22 של וולפסברגר מול ראפיד וינה במסגרת המחזור ה-22. החלוץ כבש את הראשון של וולפסברגר ב-04 בגדול מול מנשנגלדבאך בגרמניה עם שער נהדר בנגיעה 13 ורץ לחגוג עם דגל ישראל. החלוץ הישראלי חיכה 24 שעות בגלל מזג.

שון וייסמן ממשיך להפציץ באוסטריה. החלוץ הישראלי כבש שערים ראשונים בלה ליגה כולל את שער הניצחון. שון וייסמן כבש את שערו ה-20 העונה בליגה האוסטרית.

לא מעט גבות הורמו וביקורות החלו לצוץ כאשר שון וייסמן החליט לעזוב את ארץ הקודש אחרי עונות די בינוניות ולעבור לליגה האוסטרית במטרה לנסות להתניע את הקריירה שלו מחדש אך. מצטערים מאוד במיוחד עבור האוהדים חלוץ ויאדוליד שעתידו עדיין בספק התייחס לירידת הליגה בציוץ אותו חתם עם לב סגול. תחילה העלה את ויאדוליד ל-01 בדקה ה-7 אוסאסונה הפכה ל-12 ובדקה ה-76 השלים וייסמן מהפך בדרך ל-23.

וייסמן הגיע למחזור ה-22 עם 20 שערים. הקבוצה של גאן פיירו גאספריני ממשיכה לשבור כל שיא התקפי אפשרי כשכבשה בפעם השלישית העונה שבעה שערים במשחק אחד. שון וייסמן השווה הערב שבת את שיא השערים של ליגיונר ישראלי באירופה כשכבש צמד לרשת ראפיד וינה ב-22 הדרמטי שהשאיר את האורחת במקום השלישי באוסטריה.

הצבתי רף גבוה לשנים הבאות. עם 17 שערים ב-13 הופעות במדי וולפסברגר שון וייסמן הפך לתופעה באוסטריה. עונת הבכורה של שון וייסמן באירופה הסתיימה בקול תרועה רמה.

כשנה אחרי שהצטרף ללא כל תמורה ממכבי חיפה החלוץ בן ה-24 כבש 30 שערים בבונדסליגה האוסטרית סיים כמלך. שון וייסמן המשיך את העונה הנפלאה שלו. שון וייסמן הוא לא הכדורגלן הישראלי הטיפוסי.

ספק אם כשוולפסברגר החתימה את שון וייסמן בקיץ הקודם היא ציפתה שיכבוש עבורה 30 שערים בליגה 37 בכל המסגרות ויוביל אותה למקום השלישי בטבלה אבל זה קרה ובגדול. מריו לייטב עם צמד 31 ו-69 ומרסל ריצמאייר 41. החלוץ שון וייסמן ששבר השנה את שיא ההבקעות לשחקן ישראלי בחוץ לארץ סיפר היום שלישי על העונה בקבוצה האוסטרית וולפסברגרבמסיבת עיתונאים שערך בזום אמר וייסמן שכבש 30 שערים העונה ועקף את ערן זהבי.

24 שערי ליגה יש לחלוץ. סיים ככובש המצטיין של הקבוצה שנשרה לסגונדה עם שישה שערים. שון וייסמן מלך אוסטריה.

שלושה צמדים שלושער ב-40 דקות רביעייה ב-35 דקות ניצחונות גדולים ותפוקה מרשימה שהגיעה בתוך שלושה חודשים הובילו לכך שכולם מדברים על. שון וייסמן הבטיח הערב חמישי כמעט סופית את זכייתו בתואר מלך שערי הליגה האוסטרית כשהבקיע צמד במשחק החוץ הדחוי של וולפסברגר מול הארטברג והגיע ל-29 שערים. מי שהיה נקודת האור הוא שון וייסמן.

סיים ככובש המצטיין של הקבוצה שנשרה לסגונדה עם שישה שערים. בעוד שלגיונרים רבים מתייאשים בקלות וחוזרים לחממה המלטפת. שון וייסמן חזר מפגרת הקורונה באותו כושר שליווה אותו לאורך כל העונה עם שני שערים יפים במיוחד במספרת ובעקב והוסיף עוד שני בישולים בשלושת משחקי החזרה של הליגה האוסטרית ונראה שהוא לא מתכוון לעצור.


צפו צמד הבכורה של שון וייסמן בליגה הספרדית


שבר את השיא של זהבי שון וייסמן כבש שוב והגיע ל 30 שערים העונה כדורגל בעולם הארץ


הגיע לאירופה הנתונים המטורפים של ויסמן ספורט 5


שון וייסמן חתם בשורות ויאדוליד והפך לרכש הכי יקר שלה וואלה ספורט


איך הפך שון וייסמן לאחד מהכובשים הטובים באירופה כלכליסט


צפו המחווה של שון וייסמן להרוגים באסון במירון


דיווח גלאטסראיי רוצה את שון וייסמן


שון וייסמן ישחק בעונה הבאה בשורות חטאפה וואלה ספורט


כיבוש ספרד הזינוק המטאורי של שון וייסמן ישראל היום


שון וייסמן עם שער אדיר נגד הפועל ב ש Hd Youtube


וייסמן נוטה לוולפסברגר הדילמה כסף או חשיפה


מכבי חיפה האתר הרשמי הקבוצה שון וייסמן


שון וייסמן בראיון אחרי צמד שערי הבכורה בליגה הספרדית יפתח בהרכב מול סביליה ספורט 1


שון וייסמן הוצג כשחקן ויאדוליד וקיבל את ספרה מספר 9 ספורט 1


שון וייסמן כובש 4 שערים במשחק 1 Shon Weissman Score 4 Goals In 1 Game Youtube


ראשון וייסמן האס החדש של הרצוג בנבחרת


שון וייסמן חזר מהפגרה עם צמד הגיע ל 26 שערים ישראל ספורט


שון וייסמן נבחר לשחקן החודש של ויאדוליד ספורט 5


היסטוריה לשון וייסמן עשיתי משהו לא פחות ממדהים ישראל היום

Baca Juga
SHARE
Subscribe to get free updates

Related Posts

Post a Comment

Iklan Tengah Post